Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

UAKTUALNIENIE KIRI

Data publikacji:

WAŻNE!

Szanowni Klienci, pierwszy etap uaktualnienia został zakończony. Prosimy
o próbę  zalogowania się do systemu EBO loginem i hasłem używanym w KIRI.

Klienci, którzy nie będą mogli zalogować się do EBO prosimy o logowanie się jak dotychczas do KIRI. Prace związane z uaktualnianiem będą prowadzone na bieżąco, dlatego w każdej chwili Klient może zostać uaktualniony. Brak możliwość zalogowania się do KIRI oznacza uaktualnienie Klienta do nowej bankowości internetowej EBO. Prosimy o sprawdzanie swojego statusu uaktualnienia do nowego systemu EBO.

INSTRUKCJE

PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z INSTRUKCJAMI - Dokumenty do pobrania - lewy dolny róg strony. - Dokumenty do pobrania - lewy dolny róg strony.

info cyber 1info cyber 2info cyber 3info cyber 4