Szanowni Klienci, pierwszy etap uaktualnienia został zakończony. Prosimy o próbę zalogowania się do systemu EBO loginem i hasłem używanym w KIRI.
Klienci, którzy nie będą mogli zalogować się do EBO prosimy o logowanie się jak dotychczas do KIRI. Prace związane z uaktualnianiem będą prowadzone na bieżąco, dlatego w każdej chwili Klient może zostać uaktualniony. Brak możliwość zalogowania się do KIRI oznacza uaktualnienie Klienta do nowej bankowości internetowej EBO. Prosimy o sprawdzanie swojego statusu uaktualnienia do nowego systemu EBO.
Ostrzegamy przed wzmożonym działaniem oszustów, którzy wykorzystując portale ogłoszeniowe (OLX, Vinted) oraz komunikatory (WhatsApp. Messenger), wyłudzają dane odnośnie kart płatniczych oraz dane do logowania do bankowości elektronicznej, co w konsekwencji prowadzi do utraty pieniędzy z rachunku bankowego.
Nie klikaj w podejrzane linki w swoim telefonie, nie podawaj też danych logowania przez telefon !
Aby zwiększyć bezpieczeństwo Państwa środków, zachęcamy do włączenia powiadomień o logowaniu oraz zmiany salda na rachunku. Zapraszamy do naszych Placówek.