Unikaj używania łatwych haseł, stosuj hasła trudne do rozszyfrowania
Hasło musi mieć co najmniej 8 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę
Nie przechowuj hasła razem z loginem
Nie odchodź od komputera podczas zalogowania do systemu
Wyloguj się i zamknij przeglądarkę po zakończeniu pracy
Nie korzystaj z nieznanych sieci bezprzewodowych oraz usług bankowości internetowej na ogólnie dostępnych komputerach np. kawiarenki internetowe
Nie używaj wyszukiwarek internetowych do znalezienia strony logowania naszego Banku
Nie wchodź na stronę internetową Banku za pośrednictwem linków znajdujących się w przychodzacych mailach
Aktualizuj regularnie system operacyjny oraz oprogramowanie antywirusowe
Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódkę)
Nie kopiuj numerów rachunku z faktur, maila itp.
Pamiętaj, że:
System bankowości elektronicznej nigdy nie żąda wpisania więcej niż jednego hasła jednorazowego z listy kodów jednorazowych lub przesłanego za pomocą SMS przy autoryzacji pojedynczej operacji
Na stronie logowania nigdy nie jest wymagane podanie hasła jednorazowego. Podczas logowania wpisuje się wyłącznie identyfikator użytkownika (login) i ustalone przez siebie hasło (przy pierwszym logowaniu hasło aktywacyjne podane przez Bank)
Nigdy nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł.
Ostrzegamy przed wzmożonym działaniem oszustów, którzy wykorzystując portale ogłoszeniowe (OLX, Vinted) oraz komunikatory (WhatsApp. Messenger), wyłudzają dane odnośnie kart płatniczych oraz dane do logowania do bankowości elektronicznej, co w konsekwencji prowadzi do utraty pieniędzy z rachunku bankowego.
Nie klikaj w podejrzane linki w swoim telefonie, nie podawaj też danych logowania przez telefon !
Aby zwiększyć bezpieczeństwo Państwa środków, zachęcamy do włączenia powiadomień o logowaniu oraz zmiany salda na rachunku. Zapraszamy do naszych Placówek.