Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Dostępność

 W naszym Banku wiemy, że każdy ma inne potrzeby i możliwości. Dlatego burzymy bariery i stajemy się bardziej dostępni dla osób z niepełnosprawnościami i osób ze szczególnymi potrzebami.

Dokładamy wszelkich starań aby zapewnić dostępność oferowanych usług dla wszystkich użytkowników, w tym osób z niepełnosprawnościami.

Naszym celem jest tworzenie przestrzeni – zarówno online, jak i stacjonarnie – przyjaznej i dostępnej dla każdego. Chcemy, aby każda osoba, niezależnie od swoich możliwości, mogła swobodnie korzystać z naszych produktów, usług i informacji.

Zapewniamy naszym klientom dostęp do usług bankowości detalicznej na kilka sposobów – poprzez placówki bankowe, bankowość internetową, aplikację mobilną, bankomaty oraz telefonicznie.

Chcemy, aby każdy klient mógł swobodnie i komfortowo korzystać z naszej oferty. 
 
Aby zapewnić dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami: 
 
  •   Piszemy dokumenty prostym językiem i udostępniamy je w formacie PDF zgodnie ze standardem WCAG 2.1 - wygodne do czytania także z użyciem czytnika ekranu.
 
  •    Dostosowaliśmy stronę internetową i bankowość internetową do standartów WCAG 2.1 (poziom AA), ktore między innymi zapewniają mozliwość poruszanie się po stronie przy użyciu klawiatury,czytnika ekranu lub za pomocą telefonu.
 
  •   Pracownicy zostaną przeszkoleni w zakresie obsługi osób ze szczególnymi potrzebami – chętnie pomogą i dostosują sposób komunikacji do potrzeb klienta.
   
 
 
 
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o analizę mapy dostępności usług bankowości detalicznej dostępnych w naszym Banku.
 
Data sporządzenia deklaracji: 27 czerwca 2025 roku.

info cyber 1info cyber 2info cyber 3info cyber 4