W naszym Banku wiemy, że każdy ma inne potrzeby i możliwości. Dlatego burzymy bariery i stajemy się bardziej dostępni dla osób z niepełnosprawnościami i osób ze szczególnymi potrzebami.
Dokładamy wszelkich starań aby zapewnić dostępność oferowanych usług dla wszystkich użytkowników, w tym osób z niepełnosprawnościami.
Naszym celem jest tworzenie przestrzeni – zarówno online, jak i stacjonarnie – przyjaznej i dostępnej dla każdego. Chcemy, aby każda osoba, niezależnie od swoich możliwości, mogła swobodnie korzystać z naszych produktów, usług i informacji.
Zapewniamy naszym klientom dostęp do usług bankowości detalicznej na kilka sposobów – poprzez placówki bankowe, bankowość internetową, aplikację mobilną, bankomaty i wpłatomaty oraz telefonicznie.
Chcemy, aby każdy klient mógł swobodnie i komfortowo korzystać z naszej oferty.
Aby zapewnić dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami:
- Piszemy dokumenty prostym językiem i udostępniamy je w formacie PDF zgodnie ze standardem WCAG 2.1 - wygodne do czytania także z użyciem czytnika ekranu
- Dostosowaliśmy stronę internetową i bankowość internetową do standartów WCAG 2.1 (poziom AA), ktore między innymi zapewniają mozliwość poruszanie się po stronie przy użyciu klawiatury lub czytnika ekranu
- Pracownicy zostaną przeszkoleni w zakresie obsługi osób ze szczególnymi potrzebami – chętnie pomogą i dostosują sposób komunikacji do potrzeb klienta.