W dniu 17.08.2017 od godziny 13:00 przeprowadzone zostanie uaktualnienie programu bankowości internetowej KIRI o nową wersję EBO dlaklientów indywidualnych, z dodatkowymi funkcjonalnościami, między innymi:
PRZERWA TECHNICZNA - KLIENCI KORPORACYJNI (firmy) - około 3 godzin, KLIENCI INDYWIDUALNI - do 18.08.2017 (piątek) - do godzin wieczornych.
aplikacja mobilna EBO,
aplikacja eToken (podpisywanie przelewów kodem generowanym przez aplikację w smartfonie),
prosty intuicyjny interfejs użytkownika.
Prosimy o zapoznanie się z instrukcją dotyczącą pierwszego logowania użytkowników dotychczas korzystających z systemu KIRI, instrukcją przeniesienia zapisanych wzorców kontrahentów oraz szablonów przelewów z wersji KIRI do EBO.
Osoby które posiadają metodę autoryzacji tylko karty kodów , proszone są o zgłoszenie się do właściwego oddziału banku, w celu wygenerowania nowych kart kodów lub zmiany na inną metodę autoryzacji.
W trakcie prac nastąpi PRZERWA TECHNICZNA w czasie której nie będzie dostępu do bankowości elektronicznej dla wszystkich klientów banku ,która dla KLIENTÓW KORPORACYJNYCH (firmowych) trwać będzie około 3 godzin, natomiast dla KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH do godzin wieczornych dnia następnego tj. 18.08.2017 (piątek).
ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAMY I ŻYCZYMY PRZYJEMNEJ OBSŁUGI NOWEJ BANKOWOŚCI.
Ostrzegamy przed wzmożonym działaniem oszustów, którzy wykorzystując portale ogłoszeniowe (OLX, Vinted) oraz komunikatory (WhatsApp. Messenger), wyłudzają dane odnośnie kart płatniczych oraz dane do logowania do bankowości elektronicznej, co w konsekwencji prowadzi do utraty pieniędzy z rachunku bankowego.
Nie klikaj w podejrzane linki w swoim telefonie, nie podawaj też danych logowania przez telefon !
Aby zwiększyć bezpieczeństwo Państwa środków, zachęcamy do włączenia powiadomień o logowaniu oraz zmiany salda na rachunku. Zapraszamy do naszych Placówek.