
Visa Classic Instant Issue
Niespersonalizowana karta Visa Classic Instatnt Issue to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich tych, którzy stawiają na bezpieczeństwo i wygodę w płatnościach.
Tym, co wyróżnia kartę Visa Classic Instatnt Issue na tle pozostałych produktów kartowych jest minimalizacja czasu oczekiwania na odbiór karty: karta jest wydawana Klientom w już dniu złożenia wniosku.
Używając karty Visa Classic Instatnt Issue zyskujesz praktycznie nieograniczony dostęp do swoich środków pieniężnych. Dzięki niej zapłacisz za swoje codzienne zakupy w stacjonarnych placówkach handlowo-usługowych, a także - dokonasz płatności przez internet.
Dlaczego warto?
-
wygoda i szybki czas dostępu do własnych środków pieniężnych
-
funkcjonalność karty poprzez wypłaty gotówkowe (bankomaty) lub bezgotówkowe (sklepy, restauracje, punkty handlowe)
-
łatwy i szybki dostęp do gotówki dzięki szerokiej sieci ponad 4000 bankomatów bez prowizji (Zrzeszenia Banku BPS SA, GBW SA, MR Banku SA oraz banków BGŻ SA i Kredyt Bank SA)
-
możliwość dokonywania transakcji w Internecie
-
możliwość wydania aż trzech kart do jednego rachunku
Przydatne informacje
Zastrzeżenie karty
W przypadku utraty karty należy niezwłocznie ją zablokować. Można to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie w Infolinii Banku BPS S.A. tel: +48 86 215 50 50 lub 801 321 456
- telefonicznie w Ogólnopolskim Systemie Zastrzegania Kart tel: +48 828 828 828
- telefonicznie w dowolnym centrum VISA
- osobiście lub telefonicznie w jednostce Banku, która wydała kartę
- osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA
Użytkownik lub Posiadacz musi dokonać pisemnego potwierdzenia utraty karty w jednostce Banku, która wydała kartę w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia jej telefonicznego zastrzeżenia.
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.