Skip to main content
  • MasterCard PayPass

    MasterCard PayPass

    Cenisz sobie wygodę, szybkość i bezpieczeństwo transakcji? Postaw na nowoczesność: karta MasterCard PayPas jest produktem właśnie dla Ciebie!

    Używając karty MasterCard PayPass możesz dokonywać płatności zbliżeniowych do 50 zł bez konieczności podawania numeru PIN, dzięki czemu możesz znacząco skrócić czas przeznaczony na finalizację transakcji. W przypadku płatności przekraczających kwotę 50 zł zostaniesz poproszony o autoryzację transakcji.

    Co ważne, kartą MasterCard PayPass zapłacisz również za swoje zakupy dokonywane za pośrednictwem internetu. 

    Innowacyjna karta MasterCard PayPass łączy w sobie funkcjonalność, wygodę oraz bezpieczeństwo kart debetowych i zbliżeniowych.

    Płać kartą i wypłacaj drobne podczas zakupów

    Płacąc kartą MasterCard za zakupy, możesz wypłacać do 300 zł w gotówce dzięki usłudze Płać kartą i wypłacaj.

    Wypłacaj gotówkę podczas codziennych zakupów, na przykład w supermarkecie, na stacji benzynowej, czy w sieci sklepów osiedlowych. Płacąc kartą, poinformuj sprzedawcę, że chcesz równocześnie wypłacić pieniądze – niezależnie od kwoty zakupów. Zawsze jest to jedna transakcja potwierdzana PIN-em, a na jej wysokość składają się wartość zakupu oraz kwota wypłaty.

    Dlaczego warto?

    wygoda i szybki czas dostępu do własnych środków pieniężnych
    funkcjonalność karty poprzez wypłaty gotówkowe (bankomaty) lub bezgotówkowe (sklepy, restauracje, punkty handlowe)
    łatwy i szybki dostęp do gotówki dzięki szerokiej sieci ponad 4000 bankomatów bez prowizji (Zrzeszenia Banku BPS SA, GBW SA, MR Banku SA oraz banków BGŻ SA i Kredyt Bank SA)
    możliwość dokonywania transakcji w Internecie
    możliwość wydania aż trzech kart do jednego rachunku

    Przydatne informacje

    Zastrzeżenie karty

    W przypadku utraty karty należy niezwłocznie ją zablokować. Można to zrobić na kilka sposobów:

    • telefonicznie w Infolinii Banku BPS S.A. tel: +48 86 215 50 50 lub 801 321 456
    • telefonicznie w Ogólnopolskim Systemie Zastrzegania Kart tel: +48 828 828 828 
    • telefonicznie w dowolnym centrum VISA 
    • osobiście lub telefonicznie w jednostce Banku, która wydała kartę 
    • osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA

    Użytkownik lub Posiadacz musi dokonać pisemnego potwierdzenia utraty karty w jednostce Banku, która wydała kartę w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia jej telefonicznego zastrzeżenia.

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

    Bank Spółdzielczy w Ustroniu

    ul. Daszyńskiego 10 A
    43-450 Ustroń

    Telefony:
    Sekretariat:(33) 854 34 57
    Kredyty:(33) 855 69 84
    Rachunki:(33) 855 69 86

    Fax: (33) 854 25 47
    E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia:
    Od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 16:00

    IOD: Arkadiusz Kraus E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


    Oddział Wisła

    ul. 1 Maja 49
    43-460 Wisła

    Telefon:
    Obsługa Klienta:(33) 855 17 50

    Fax:(33) 855 17 10
    E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia:
    Od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:30

    Przerwa w godzinach od 13:00 do 14:00

    Oddział Istebna

    Istebna 1000
    43-470 Istebna
    Telefony:
    Obsługa Klienta: (33) 855 69 91

    Fax:(33) 855 61 50
    E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia:
    Od poniedziałku do piątku w godz. od 7:40 do 15:15

    Punkt Obsługi Klienta Koniaków

    Koniaków 440
    43-474 Koniaków
    Telefon:
    Obsługa Klienta:(33) 855 72 07

    Fax:(33) 855 72 07
    E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia:
    Od poniedziałku do piątku w godz. od 7:40 do 15:15

    Punkt Obsługi Klienta Jaworzynka

    Jaworzynka 692
    43-476 Jaworzynka
    Telefon:
    Obsługa Klienta:(33) 858 87 46

    Fax:(33) 858 87 46
    E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia:
    Od poniedziałku do piątku w godz. od 7:40 do 14:00

    Bank Spółdzielczy w Ustroniu z siedzibą w Ustroniu, przy ul. Daszyńskiego 10A, 43-450 Ustroń, KRS 0000114918, NIP 548-007-78-95, REGON 000496426.

    wykrzyknik

    Sprzedajesz/kupujesz na OLX , VINTED lub ALLEGRO 

    Ostrzegamy przed wzmożonym działaniem oszustów, którzy wykorzystując portale ogłoszeniowe (OLX, Vinted) oraz komunikatory (WhatsApp. Messenger), wyłudzają dane odnośnie kart płatniczych oraz dane do logowania do bankowości elektronicznej, co w konsekwencji prowadzi do utraty pieniędzy z rachunku bankowego.

    Nie klikaj w podejrzane linki w swoim telefonie, nie podawaj też danych logowania przez telefon !

    Aby zwiększyć bezpieczeństwo Państwa środków, zachęcamy do włączenia powiadomień o logowaniu oraz zmiany salda na rachunku. Zapraszamy do naszych Placówek.