Skip to main content
  • Aktualności
  • Serwis pomocowy dla Klientów w związku z Koronawirusem

Serwis pomocowy dla Klientów w związku z Koronawirusem

20-04-2020

Serwis internetowy Grupy BPS o działaniach pomocowych dla Klientów

Wszystkich naszych Klientów, których sytuacja finansowa pogorszyła się w związku
z epidemią koronawirusa zapraszamy do odwiedzenia serwisu zawierającego informacje
o działaniach pomocowych. W jednym miejscu znajdą Państwo materiały informacyjne dotyczące wsparcia dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych oferowanych przez Banki Spółdzielcze z Grupy BPS oraz instytucje państwowe i inne organizacje.

Serwis dostępny jest pod adresem:

www.grupabps.pl/wsparcie-dla-klientow

Strona obejmuje 4 działy:

  • Wsparcie dla Klientów Banków Spółdzielczych – informacje o zakresie działań pomocowych, z jakich może skorzystać Klient indywidualny i instytucjonalny posiadający kredyt w Banku Spółdzielczym z Grupy BPS
  • Wybrane aspekty Tarczy Antykryzysowej oraz Tarczy Finansowej PFR – informacje o zakresie wsparcia przedsiębiorców udzielonego przez instytucje państwowe wraz z opisem wstępnym do każdego z obszarów
  • Przydatne linki – wskazanie na strony internetowe wraz z linkami do tych stron, zawierające istotne informacje o programach pomocowych
  • Szkolenia –  informacje o webinariach i innych dostępnych formach edukacji, pozwalających zdobyć wiedzę w tematyce pomocowej.

Serwis jest na bieżąco aktualizowany i uzupełniany. Wierzymy, że będzie dla Państwa ułatwieniem w wyszukiwaniu informacji o działaniach pomocowych.

Bank Spółdzielczy w Ustroniu z siedzibą w Ustroniu, przy ul. Daszyńskiego 10A, 43-450 Ustroń, KRS 0000114918, NIP 548-007-78-95, REGON 000496426.

wykrzyknik

Sprzedajesz/kupujesz na OLX , VINTED lub ALLEGRO 

Ostrzegamy przed wzmożonym działaniem oszustów, którzy wykorzystując portale ogłoszeniowe (OLX, Vinted) oraz komunikatory (WhatsApp. Messenger), wyłudzają dane odnośnie kart płatniczych oraz dane do logowania do bankowości elektronicznej, co w konsekwencji prowadzi do utraty pieniędzy z rachunku bankowego.

Nie klikaj w podejrzane linki w swoim telefonie, nie podawaj też danych logowania przez telefon !

Aby zwiększyć bezpieczeństwo Państwa środków, zachęcamy do włączenia powiadomień o logowaniu oraz zmiany salda na rachunku. Zapraszamy do naszych Placówek.